Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

niedziela, 21 kwietnia 2013

Quarten - fotorelacja z wczorajszej wycieczki

Hej!

Witam Was po ponad miesięcznej przerwie. U mnie dużo się dzieje, dlatego w ostatnim czasie brakuje mi czasu na regularne posty. W międzyczasie byłam na świętach w Polsce, zostałam chrzestną, zawarłam nowe znajomości...

Wczoraj udałam się ze swoją nową znajomą (Donatą) do Quarten, niewielkiej miejscowości w kantonie St. Gallen liczącej ponad 2 tysiące mieszkańców. Chciałyśmy odwiedzić polską siostrę, która pracuje w tutejszym zakonie. Niestety okazało się, że akurat jej nie ma, za to poznałyśmy Dorotę - Polkę, która pracuje w ośrodku pielgrzyma jako recepcjonistka (pochodzi z Dolnego Śląska tak jak my - jaki ten świat mały) i inną polską siostrę. Dorota oprowadziła nas po ośrodku i pokazała pokoje. Tutejsze siostry zakonne i okoliczni mieszkańcy okazali się bardzo mili. Mamy w planach z Donatą przyjechać tu jeszcze raz, ale na dłużej.

Jeśli ktoś miałby ochotę tu przyjechać to podaję adres ośrodka dla zainteresowanych www.neuschoenstatt.ch


powyższe zdjęcie pochodzi ze str. www.myswitzerland.com


Pogoda na szczęście nam dopisała, mimo że w ostatnich dniach było deszczowo. Na zdjęciach możecie zauważyć niewielkie ilości śniegu. Akurat w tym rejonie zamiast deszczu, kilka dni temu sypał śnieg. Pogoda w górach jest bardzo zmienna, pod koniec dnia, gdy zaszło słońce zrobiło się naprawdę zimno.










Pozdrawiam i do napisania!
Wasza D.

6 komentarzy:

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)