Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

piątek, 23 sierpnia 2013

Przerwa w pisaniu?

Witajcie!
U mnie zastój, niestety... wakacje a nie ma czasu żeby skrobnąć posta. Ciągle coś jest do zrobienia - jak nie prace w domu to znowu załatwianie spraw z uczelnią, stypendiami, akademikiem - ale udało się :D
Pewnie jesteście ciekawi na jakie studia się wybieram. Powiem tak: złożyłam podania na Germanistykę i Architekturę. Na oba kierunki się dostałam, ale ostatecznie wybrałam Architekturę i urbanistykę. Myślę sobie, spróbuję co tam, tak długo już rozmyślałam nad tym kierunkiem, że żal by nie było skorzystać z szansy jaką dał mi los.
Teraz zostaje tylko spakować walizki na przeprowadzkę - jeden karton już pełny, w międzyczasie robię brakujące zakupy: a to jakieś półbuty na jesień, kask na rower (bo na uczelnię będę nim jeździć), a to tubę na rysunki trzeba zamówić i jeszcze szlafrok potrzebny :D

Mam również dużo zaległych produktów do zrecenzowania od Eris, ostatnio dwa razy zaskoczyli mnie mile przesyłkami. Postaram się w najbliższym czasie coś sensownego napisać.


Życzę spokojnej nocy i do napisania!
ana93

1 komentarz:

  1. Ja byłam na filologii germańskiej i po miesiącu przeniosłam się na administrację :P
    Zazdroszczę przesyłki od Eris.. ze mną nie chcieli współpracować :P tak więc zbierz się w sobie i pokaż jak tam się sprawdzają ich kosmetyki!!
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)