Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

sobota, 30 lipca 2011

Peeling cukrowy Agi (nieesia25)

Hej kochani!
Dzisiaj u mnie pochmurno. Za oknem widać padający deszcz więc postanowiłam nadrobić youtubowe zaległości. Zajrzałam do swoich kochanych dziewczyn, które ciągle czymś inspirują. Naprawdę mają takie pomysły, że szok!:)

Zajrzałam do mojej niessi25 a tu filmik pt. "Domowy peeling cukrowy" muszę przyznać, że widziałam coś podobnego w czasopiśmie (dostępnym w niektórych aptekach - bezpłatnie:)) "Moda na zdrowie", tyle że z kawą (nawet chyba nissiax83 robiła taki peeling)

Do peelingu będę potrzebne:
  • 120g ciemnego trzcinowego cukru
  • 1,5 łyżki kakao
  • 1,5 łyżki oliwy z oliwek
Może być jeszcze wiele innych wariacji, np.:
  1. kawa+ cukier+ miód+ odrobina cynamonu
  2. Kawa mielona + cukier + cynamon
  3. olej kokosowy+kawa+cukier
  4. cukier, mleko i zwykły olej roślinny
Niessia25 przestrzega nas przed pobrudzeniem wanny, dlatego od razu po peelingu będzie trzeba ją umyć!



Filmik Agi (nieesia25)
http://www.youtube.com/user/nieesia25#p/u/2/LuK76l0--uM

Dzięki wielkie Aguś za przepis:*

Pozdrawiam Was:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)