Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Opryszczka na ustach - jak walczyć?

Witajcie ponownie!
Istnieje wiele sposobów na opryszczkę, np.:
  • ZOVIRAX (12,59zł/2g)
  • TRIBIOTIC (15,00zł za 15saszetek lub 17,30zł za tubkę 14g)
  • OLEJEK CYNAMONOWY (5,49zł/ 7ml)
  • PASTA DO ZĘBÓW (najtańsza ok 3-4zł)
  • MAŚĆ CYNKOWA (1,69zł/20g)
ceny na pdst. apteki doz.pl 

Ostatnio wypróbowałam sposób z olejkiem cynamonowym i przyznam, że działa! Fakt że na początku trochę piekło, ale na drugi dzień zauważyłam dużą poprawę.
Nie próbowałam nigdy pasty do zębów, ale używałam kiedyś zoviraxu i sądzę, że się nie opłaca go kupować bo po pierwsze jest drogi, po drugie nie działa. Takie jest moje zdanie. Może Wasze jest inne.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)