Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Podziękowanie

Chciałam wszystkim z całego serca podziękować za wsparcie, szczególnie Basi z bloga basia8212.blogspot.com (dziękuję Ci kochana:*) Dzięki że trzymaliście za mnie kciuki. Na pewno pomogły tylko, że ja zawiodłam:( Placyk (łuk + wzniesienie) poszedł mi naprawdę super, potem pojechaliśmy na miasto pojeździliśmy trochę i pod sam koniec nawaliłam... bo źle pojechałam, sama wpuściłam się w maliny bo miałam jechać prosto a ja skręciłam w lewo (gdzie się wjeżdżało później na mostek, na którego końcu znajdował się zakaz - bo robili drogę,no i nie wiem czemu zamiast wycofać do tyłu to ja do przodu za zakaz). Uczepiła się mnie zasada, że "nie wolno zawracać na mostach, wiaduktach i tunelach". W tej sytuacji nie było wyjścia, powinnam była wycofać do tyłu (zwłaszcza że były do tego warunki, bo nie był to ani duży most ani droga główna). Egzaminator powiedział, że gdybym wycofała do tyłu to bym się uratowała z tej sytuacji.  Oj gdybym pojechała wtedy prosto to już bym zdała. Zmylił mnie znak na asfalcie - strzałka w lewo - a mnie się wydawało że już nie mogłam zmienić pasu no i że muszę skręcić, co się później okazało nieprawdą:(
Normalnie jestem zła na siebie. No cóż widocznie tak miało być. Mówi się do 3 razy sztuka. Moja mama też dopiero za trzecim razem zdała.Egzaminatora miałam naprawdę fajnego, taki spokojny i ludzki. Pochwalił mnie, bo dobrze jeździłam, większość zadań miałam wykonanych prawidłowo. Szkoda mi było najbardziej ludzi którzy oblewali na placyku, a dużo oblało. Niektórym auto gasło jak ledwo wyjeżdżali z koperty no i koniec... oblewali. Wydaje mi się to niesprawiedliwe. Bo przecież każdemu może auto zgasnąć, zamiast dać szansę ludziom, ach wszędzie tylko te pieniądze... A ci egzaminatorzy to są surowi... Ja na szczęście nie miałam takiego. Dzięki Bogu.
Wybaczcie mi że się tak rozpisałam. Życie niestety jest niesprawiedliwe. Bo jednemu udaje się za 1 razem a drugiemu za 15.  Następnym razem muszę się bardziej skupić.
Buźka:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)