Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

sobota, 24 września 2011

Jesienne zakupy-plany

Witajcie Kochani!
Ostatnio "buszowałam" po Allegro w dziale GALANTERIA i znalazłam kilka ciekawych opasek.
Trochę ciężko mi jest się zdecydować, bo tyle kolorów a ja jestem ciemną blondynką.  Tylko najgorsze jest to że ja nie mam grzywki i nie wiem jakby się to prezentowało na mojej głowie.

Najbardziej przypadła mi do gustu ta czerwona:)
 
A tu opaski z Primark



Buźka:*
xoxo

2 komentarze:

  1. Czerwona jest śliczna:) Przy okazji chciałabym Cię serdecznie zaprosić na moje urodzinowe rozdanie:_)
    Pozdrawiam:)
    http://poznanianka.blogspot.com/2011/09/urodzinkowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. dzieki za tego posta, chyba przez Ciebie kupie sobie sobie opaske:) fajne są:) mily dodatek na zime.

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)