Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

piątek, 23 września 2011

Przyszła jesień...

Cześć Kochani!

Ja niestety od środy przeziębiona jestem. Zaczęło się bólem gardła a teraz męczy mnie katar:( Systematycznie biorę witaminy ale widać przed jesiennym choróbskiem nie da się uchronić, zwłaszcza jeśli wszyscy w koło kichają.
Najbardziej pomagają mi ziołowe herbatki, a na gardło Strepsils Intensive. No i oczywiście czosnek (naturalny antybiotyk) i cebulka. 
Na szczęście powoli mi przechodzi:)

Życzę Wam zdrowia!

Buźka:*
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)