Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

środa, 13 czerwca 2012

Nowa fryzura

Od dawna "chodziła" za mną krótka fryzura, denerwowały mnie długie włosy, więc ... ścięłam

Przed


Po
(na krótkich włosach mam farbę o której pisałam w poście, niestety nie wytrzymałam do grudnia, ale powiem Wam, że jest beznadziejna mimo fajnego koloru, bo strasznie po niej zaczęły wypadać mi włosy :( 
To było moje ostatnie farbowanie )


Lecz teraz coraz bardziej tęsknię za dawną długością i ... zapuszczam :P

3 komentarze:

  1. spora zmiana, sporo włosów straciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uważam, że w jednej jak i w drugiej wersji wyglądasz bardzo dobrze. Każda ma swój urok :) i miałabym niezły dylemat na Twoim miejscu na którą się zdecydować :)). Ale na pewno podziwiam Cie za odwagę, by takiej dokonać zmiany. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)