Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

piątek, 27 lipca 2012

Träume werden wahr

Witajcie drodzy czytelnicy!

Kiedy zaczynam pisać ten post jest godzina 00:16...

Dokładnie o 18:00 (dzisiaj!) wyjeżdżam do Szwajcarii na aupairowanie. A jeszcze niedawno zdawałam maturę i odliczałam dni do odjazdu. Czas płynie... Walizka spakowana, aż szwy od zamka napięte - mam nadzieję, że nie pękną w czasie podróży. W Zurychu prawdopodobnie będę o 6:30.

25kg mojego życia...jeszcze nie byłam tak upakowana. Oprócz walizy, biorę plecak i laptop. Ciekawe jak ja się z tym wszystkim zapakuję. Myślę, że dotrę na miejsce bezpiecznie i bez problemu... w całości.


Pora spać...

Dobrej nocy i do napisania!
dagna15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)