Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

środa, 23 stycznia 2013

Pocketbook 622 touch

Hej,

Ostatnio coraz bardziej zastanawiam się nad zakupem jakiegoś czytnika do eBooków. Wcześniej myślałam o najtańszym modelu Kindle ale jak sobie pomyślałam że będzie trzeba bawić się w ściąganie go z amazon.com (trzeba mieć kartę płatniczą której nie mam) to się rozmyśliłam.
Jak się okazało Kindle ma lepszego następcę - Pocketbook 622. Dlaczego? Bo jest kompatybilny z praktycznie każdym najważniejszym formatem plików, nawet z PDF-ami (z tego co mi wiadomo Kindle obsługuje tylko dwa formaty). Posiada wyświetlacz e-Ink Pearl (6” o rozdz. 800×600 pikseli), wzbogaconego o powłokę dotykową, który sprawia że ebooki czyta się jak normalną gazetę (ekran nie świeci w oczy). Jego pamięć wewnętrzna wynosi 2GB ale można dokupić kartę micro SD do 32GB. Bateria trzyma ok. miesiąca. Gwarancję w każdym sklepie dostaniecie na 2 lata. Podoba mi się to, że można go ze sobą wszędzie zabrać (jest poręczny) i waży tylko 195g! No i ma łącze WiFi co umożliwia nam połączenie z siecią bezprzewodową!


W sieci jest naprawdę dużo informacji o nim, zajrzyjcie na:  
eczytanie.blox.pl i stronę producenta pocketbook.pl



Sprawdziłam i najtaniej można go kupić na:
(wszystkie ceny podałam z przesyłką)
 
Ogólnie mówiąc Pocketbook 622 w kolorze białym jest droższy. Do tego przydałoby się jeszcze kupić etui ochronne w empiku za 55,99zł (wychodzi najtaniej, wszędzie indziej ceny zaczynają się od ok. 70zł!)


Polecam Wam obejrzenie 4 części recenzji pewnego youtubowicza





Ja jestem pewna że go zamówię ale jeszcze nie wiem kiedy bo to aktualnie nie jest mój must have, a to dosyć duży wydatek, zwłaszcza że od października zaczynam studia. Pieniądze pewnie się zwrócą po latach gdyż koszt ebooków jest o wiele mniejszy niż tradycyjnych książek.

Może ktoś z Was skusi się na jego zakup?

Pozdrawiam!
dagna15

8 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym się skusiła zwłaszcza na ten biaaały ;) Ale niestety obecnie mam inne wydatki..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się podoba biały, a co do zakupu to też na razie chyba dam sobie spokój/ wysłałam Ci maila

      Usuń
    2. wiem, sprawdź skrzynkę ;)

      Usuń
  3. ja również od jakiegoś już czasu nosze sie z zakupem czytnika. Kocham ksiązki.. i czesto łapę się na tym, że są sytuacje a nie mam nic pod ręką , a tak chciałabym mieć. Jakie to będą studia? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny, ale ja chyba wolę trzymać tradycyjny, stary, dobry papier w ręce. ;)

    ps. photoshopa pobierałam z torrentów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie kusi, bo jakoś do mnie nie przemawia taka forma książek. Chyba jestem już stara, bo wolę ksiąZki w wersji papierowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, nie studiuję już germanistyki, poziom był mega wysoki, bo C1 zamiast B1 i generalnie ja historii nie zdawałam na maturze, żeby się dostać ;) Wiesz - filologia to niestety nie kurs językowy, a literaturę i specjalizację wybierasz w 2 semestrze, ja zrezygnowałam jeszcze w pierwszym i przeniosłam się na zaoczną administrację :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)