Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

środa, 6 lutego 2013

Akcja u Anwen

Hej,

Z racji tego, że u mnie nic ciekawego się nie dzieje (poza tym że hości wyjechali i mam tydzień spokoju) postanowiłam Was powiadomić o wcierkowej akcji u Anwen.
Zapisywać się można do 10 lutego do północy. W ankiecie należy podać swój nick, aktualną długość włosów, produkt który będziecie używać do wcierki, datę rozpoczęcia udziału w akcji i Wasz przyrost włosowy na miesiąc. Cała akcja ma potrwać do 6 marca 2013r.
Dobrze by było żebyście zrobiły zdjęcia włosów przed i po "kuracji".

Właśnie dzisiaj się zapisałam i będę wcierać oliwkę Hipp. Podoba mi się ten pomysł, bo w grupowych akcjach można przynajmniej wytrwać. Mnie samej do czegokolwiek ciężko jest się zmobilizować.
Dodam że moja aktualna długość włosów wynosi 24 cm, a przyrost na miesiąc ok. 3 cm.

Na koniec dodaję mobilizacyjne zdjęcie z wizażu...


Na koniec porcja muzyki mojej ulubionej wokalistki, ta piosenka ostatnio za mną "chodzi"


Mam nadzieję, że ktoś z Was dołączy do akcji i wytrwa ze mną:)

Pozdrawiam!
dagna15

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)