Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

poniedziałek, 12 grudnia 2011

Dzięki pewnej osobie się opamiętałam

Kochani do fryzjera umówiłam się na czwartek na 15:00. Wybrałam nową fryzjerkę (z polecenia koleżanki), zobaczymy co wyczaruje z moich włosów:P

Ostatnio bardzo chętnie zaglądam na blog Ema Mija na którym można znaleźć bardzo wartościowe informacje, np. jak zarządzać czasem.
Dopiero dzisiaj uświadomiłam sobie, po tym jak przez ostatnie kilka dni źle się czułam (bóle głowy, ciągłe ziewanie - chęć spania, bóle brzucha, złe samopoczucie, brak skupienia, rozdrażnienie, rozkojarzenie, zapominanie, stres, chwilowa nerwica), jak wiele czasu marnuje i że wyrządzam sobie wielką krzywdę chodząc o 1:00 spać i wstając o 5:00!
"Zapaliła mi się czerwona lampka" - mój organizm wołał o pomoc, domagał się zmian. Mam nadzieję, że w czas oprzytomniałam. Przyznam się, że źle się odżywiałam (szybkie i skąpe śniadania), nie robiłam sobie przerw np. wychodząc gdzieś na spacer itp. i stanowczo za dużo przebywałam przed komputerem.
Już teraz postanowiłam że od 2012 zakładam kalendarz i robię sobie plan na każdy dzień. Będąc maturzystką widzę teraz jak mi czas szybko leci. Koniecznie muszę jakoś wygospodarować czas na wszystko: na relaks, na naukę, na porządne posiłki. Bo wiem, że stan fizyczny i psychiczny mojego ciała będzie się przedkładał na moje wyniki w szkole.
Przecież są rzeczy ważne i ważniejsze tj. np. zdrowie:D



Tak Emmo, to Ty swoimi postami zachęciłaś mnie do zmian. Jestem Ci za to b. wdzięczna.

Czas na zmiany!

Ściskam wszystkich mocno!!!

3 komentarze:

  1. Czytając tego posta jest 30min po północy, a ja wstaję za pare godzin.. I ostatnio też mam takie objawy jak Ty.. Oj trzeba się wziąć za siebie..:) Jeszcze tylko przeglądne blog o którym piszesz i lece spać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki, ja niestety dużo takich kalendarzy zakładałam, ale nic z tego nie było:( także powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)