Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

czwartek, 8 grudnia 2011

Szykują się zmiany...

Dziś zwracam się do Was z zapytaniem:
Co sądzicie o takich fryzurach? Podobają się Wam?
Planuje diametralnie zmienić swój image.
Z długich włosów na krótkie. Kiedyś trzeba spróbować, nie?

 Podoba mi się fryzura a la Herbuś. Tylko pytanie czy będzie dla mnie ok.

Problem tkwi w tym, że ja mam gęste, puszące się, falowane włosy i raczej nie mogę pozwolić sobie na mocne cieniowanie. Na pewno wiem że nie chciałabym jakiegoś hełmu na głowie (już raz miałam boba z grzywką i nie byłam zadowolona - musiałam ciągle prostować bo włosy wywijały się w różne strony). Zresztą zobaczymy co powie fryzjerka. Byłoby fajnie jakby zadecydowała za mnie i żeby cięcie było dla mnie odpowiednie - nie chcę wyglądać jak "urocza mała dziewczynka", przecież mam 18,5 lat. W marcu już 19!- trzeba dodać sobie trochę powagi.

2 komentarze:

  1. świetne fryzury!

    zapraszam na konkurs do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzura będzie fajna po wyjściu od fryzjera, gorzej jak wstaniesz rano :P chyba, że masz cierpliwość i czas codziennie układać włosy :) pozdrawiam sedecznie ;))

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)