Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

niedziela, 4 grudnia 2011

W grudniową niedzielną pluchę...

Witajcie kochani!
Dawno mnie nie było na blogu a to z powodu braku czasu.
Dzisiaj u mnie leje deszcz i mocno wieje. Typowa jesienna plucha. :( Tylko iść spać.
Ostatno kupiłam sobie grudniowe Zwierciadło (z polecenia Gusi z bloga magicznydomek.blogspot.com ) szczególnie ze względu na artykuł polecany przez Nią pt. " Jak cieszyć się życiem".
Co przykuło moją uwagę to polecana literatura:
  • Ch. Carter-Scott "Jeśli życie jest grą, oto jej reguły" - Świat Książki 2000;
  • J. D'Ormesson "Traktat o szczęściu" - Znak 2011;
  • S. Johnson "Prezent" - Studio Emka 2010;
  • A. Lowen "Przyjemność" - Czarna Owca 2011
  • C.P. Sisson "Wewnętrzne przebudzenie. Pierwszy krok ku świadomemu życiu" - Wydawnictwo Medium 2005

Muszę stwierdzić, że bardzo udany numer. Na razie zdążyłam przeczytać dwa artykuły, ale myślę, że znajdzie się jeszcze czas w przyszłości na resztę. Osobiście lubię czytać tego typu czasopisma. Czasem sięgam po Charaktery, czasem po Wysokie Obcasy. A nawet i po Focus (choć to inna dziedzina). Może i skuszę się na Sens?-nigdy jeszcze nie czytałam. Interesuję się psychologią i czytanie takich właśnie czasopism czy literatury sprawia mi wielką przyjemność. Ostatnio nawet zaprzyjaźniłam się z czytelnią i teraz wiem ze to miejsce w którym mogę się odnaleźć.

Miłego niedzielnego wieczoru!

P.S. Ostatnio znalazłam wspaniały blog o pielęgnacji włosów  http://anwena.blogspot.com/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)