Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

piątek, 30 grudnia 2011

Zakupowe plany cz.1 Alterra

Ostatnio buszuję po internecie w poszukiwaniu recenzji, bo zainteresowała mnie seria Alterra w Drogeriach Rossmann.
Przyznam, że informacji sporo, aż wrze na forach, brakuje tylko czasu by to wszystko przeczytać.

Większość produktów Alterry zawiera certyfikat BDIH -kontrolowany, czysto biologiczny produkt kosmetyczny, nietestowany na zwierzętach oraz złożony z naturalnych surowców z kontrolowanych upraw ekologicznych lub dzikich zbiorów

Tradycyjnie zajrzałam na wizaż -> (klik)
Jak można zauważyć recenzji jest dość sporo, a to świadczy o dużym zainteresowaniu tą serią. Nie ma co się dziwić ponieważ ich skład INCI jest dosyć ciekawy.

Recenzja Pauliny na YouTube (klik)

Szczególnie zainteresowały mnie olejki do ciała. Jest 5 wariantów:
  • Olejek do ciała antycellulitowy brzoza i pomarańcza  
  • Olejek do ciała limetka i aloes
  • Olejek do ciała limetka i oliwa
  • Olejek do masażu migdały i papaya
  • Olejek pielęgnacyjny granat i awokado
Opinie o nich znajdziecie na wizażu naturalnie (i nie tylko) :)


(przydatne przy czytaniu składów olejków)
Glycine Soja Oil - Olej sojowy
Ricinus Communis Seed Oil- Olej rycynowy
Prunus Amygdalus Dulcis Oil - Olej migdałowy
Zea Mays Germ Oil - Olej kukurydziany
Sesamum Indicum Seed Oil - Olej sezamowy
Triticum Vulgare Germ Oil - Olej z kiełków pszenicy
Vitis Vinifera Seed Oil - Olej winogronowy
Carica Papaya Seed Oil - Olej z papai
Olea Europaea Fruit Oil - Oliwa z oliwek
Persea Gratissima Oil - Olej z awokado
Simmondsia Chinensis Seed Oil - Olej jojoba
Helianthus Annuus Seed Oil - Olej słonecznikowy

Szampony też przyciągnęły moją uwagę
  • szampon nadający objętość z papają i bambusem/200ml
  • szampon przywracający blask z morelą i pszenicą/200ml
  • szampon nawilżający z granatem i aloesem/200ml
  • szampon do wrażliwej skóry głowy/200ml
Więcej o kosmetykach Alterra na stronie Drogerii Rossmann (klik)


Jakiś czas temu podczas zakupów w Rossmannie skusiłam się by powąchać kilka produktów. I moje odczucia są b. pozytywne. Nie kupiłam nic z Alterry bo czekam aż wykończę swoje zapasy innych produktów, ale w planach mam zamiar coś kupić:)
Na pewno skuszę się na szampon, odżywkę i olejek.
Jak coś to dam Wam znać jakie są moje odczucia.


Pozdrawiam!
dagna15

6 komentarzy:

  1. kusisz tą firmą, :)
    zapraszam do siebie i do obserwacji

    OdpowiedzUsuń
  2. coś Ty jakie fachowiec:)aż taka nie jestem dobra, ale co nieco już wiem o kosmetykach Avon
    hitem firmy jest kredka, którą ci serdecznie polecam, bardzo dobra, trwała, ciężko nawet zmyć, akurat w kat.1 str.8-9, jest na nią promocja za 9,90
    diamentowa konturówka, wcale dużo drobinek nie ma i jest ok, albo po prostu z tych czystych kolorów bez diamencików:)myślę, że będziesz z niej zadowolona, wszystkim polecam i są zachwyceni:)
    a tusz do rzęs, to mój ulubiony, podkręcający kat.1 str.21 za 14,90, ale może ci nie pasować, więc polecam supershock, kat.1 str. 50
    Mam nadzieję, że pomogłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam nic tej marki... Ale czekam na recenzję bo mnie zainteresowałaś :-) Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. z góry ci powiem, że jest bez zapachowy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś nie kuszą mnie produkty tej firmy...

    Obserwuję i zapraszam do mnie :)
    http://cosmeticsmyaddiction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. też ciekawią mnie oleiki,
    miałam odżywkę do włosów z tej serii i była ok
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)