Nigdy nie poznasz miłości dopóki się jej nie poddasz (z filmu "Polubić czy poślubić")

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Plany, plany, plany... suszarka Remington D5020

Ostatnio moja stara suszarka zaniemogła i postanowiłam że najwyższy czas sprawić sobie coś nowego i porządnego. Zastanawiam się nad Rowentą D5020, znalazłam ją na allegro za 94zł z przesyłką i ma wszystkie funkcje jakie chciałam
  • dyfuzor
  • koncentrator
  • funkcję jonizacji
  • długi kabel
  • 3 lata gwarancji!
  • regulacja siły i temperatury nawiewu
  • funkcję turbo

Opinie też ma dobre http://www.ceneo.pl/;0154015644-10.htm


Szczerze przyznam że zastanawiałam się nad Rowentą bo mam już z tej firmy prostownicę (i jestem zadowolona) ale za 94zł ze wszystkimi powyższymi funkcjami nie znalazłam, dlatego chyba postawię na Remingtona.

A Wy z jakich firm używacie suszarek? Macie powyższy model?

Miłego dnia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

UWAGA!!!
Anonimowych użytkowników proszę o podpisanie się.
Wpisy mające na celu tylko i wyłącznie autopromocje blogów lub wulgaryzmy będą usuwane.
Jeśli uznam, że Twój blog jest interesujący sama dodam go do subskrypcji :)